søndag den 29. marts 2009

KINGS OF LEON

med Charlotte, en studenterhue på vej, en upcoming og vildt flot galla kjole og en krop jeg bliver mere og mere tilfreds med.

og most important, sommertid.

Kings of Leon med Charlotte. Ligesiden jeg hørte Sex on Fire for første gang har jeg levet for KOLs musik tror jeg, I want you er min favorit og det bliver perfekt at høre dem i Forum til sommer. (Note til mig selv: Boycot VETO for at spille på plænen d. 26.06.09 - der er jeg student!) Kings of Leon er perfekt, kører non stop på iPod og computeren, det nothing by love.

STUDENTERHUEN er velfortjent - jeg er måske ikke den mest aktive i skolen, men jeg gjorde også en kæmpe fejl i at vælge gym, men alt andet ville nok have været en større fejl - desuden har en hue kun en farve og den er rød. Så glæder mig til d. 6 maj, og endnu mere til studenterdagene.

Gallakjolen skal sys af min mor, den er tegnet af mig og den skal være sort! Det bliver lidt rock chic, det bliver fint - men råt. Det bliver lige mig. Uploader nok billede af tegningen en af de kommende dage, men sidder i mine forældres stue pt.

Derudover det at tabe mig de 15kg det bedste jeg nogensinde har gjort for mig selv!

sommertid er nice, shopping og så meget andet .. Glæder mig til at drage mod Prag næste fredag/lørdag og glæder mig til at min bror kommer hjem med gaverne fra Florida.

Ingen kommentarer: