onsdag den 18. marts 2009

Skæg og balade med twitter :D

På grund af terminsprøver, har jeg fri i dag. Nice! Jeg skal op i fransk i morgen og mat. fredag :/. Jeg glæder mig til at det er overstået.

Anyway, fordi jeg har for meget tid og for lidt hobbyer, så surfer jeg meget. I dag har jeg fundet twitter, nogle af jer kender det sikkert godt. Jeg er ikke selv medlem, men så vidt jeg kan forstå er det et sted hvor folk poster deres status (lidt ala facebook). Jeg fandt lige lidt sjove citater, jeg ville dele med jer:

osamabinladen: 154 people are following me on Twitter -- far more than from the American army!

(Selvfølgelig fake, men skæg alligevel :D)



Hasselhoff: thinking about another concert tour in Germany


(også fake)


johncmayer: My six word story: "This heart didn't come with instructions."


(not fake, and really cute. Klik her for mere information om 'six word story')


cwalken: I claim to be frightened of horses but do so only to get out of attending parades. It's peculiar but has served me well. The horses get it.

(not fake, og rigtig sjov :D)

Ingen kommentarer: