søndag den 8. marts 2009

WeekEND




I fredags shoppede jeg en smule med mama og det endte med at jeg købte pumps til galla og gladiator sandaler (!). JEG GLÆDER MIG TIL SOMMER! Jeg vil ha' sommer nu, så jeg kan have sandaler på, og shorts. Jeg købte også en forårsjakke fra ONLY, jeg poster et billede i morgen, orker ikke lige at tage et nu. Well, senere om fredagen om kæresten og M. forbi, og vi tog på pizzaria inden vi tog ud til Kimmy! Hvor vi drak os fulde, og derefter tog vi allesammen til gimle og dansede! Derefter stod den på en tur på 'munken' til ved 4-tiden!

Lørdag stod på afslapning, eftersom fredag havde resulteret i en seriøs omgang ondt i håret. Heldigvis bestemte Svigermor sig for, at vi skulle ha' pizza! Jeg så zulu awards med kæresten og hans storebror, og bagefter så vi 'Burn after reading'. Hvilket er en utrolig mystisk film, og helt uden pointe. Meget skuffende.

I dag har jeg lavet absolut ingen ting. Hvilket betyder at jeg har set serier online, right now står den på 'the hills', jeg havde ikke lige fået set de sidste 2 afsnit. Og hallo, Spencer er stadig en røv, også selvom han ikke giftede sig med Heidi.

Ingen kommentarer: