mandag den 13. april 2009

bye bye påskeferie

Så er påskeferien slut lige om lidt :/. Øv altså. Jeg kunne godt have brugt en uge til, ku du?

Jeg har i min påskeferie sovet enormt meget, hygget med min kæreste og set film hele natten, ikke tænkt på skolen, spist mega usundt (så i morgen, må vi (jeg) lige tage mig sammen), nydt vejret og været fuld.

Jeg var jo i byen påskelørdag og hvem møder jeg? Kimmy (som ellers havde svoret at hun ville blive væk indtil søndag)! Jeg opvarmede med Esse, hendes kæreste, søster og grankusine - det var så hyggeligt at vi ikke kom afsted før ved ettiden. Og på en eller anden måde var jeg åbenbart i humør til at danse - så vi gik på mona (disko-dasko). Der dansede jeg så med Kimmy, Esse og M hele natten, eller i hvert fald til ved 5-tiden og det var NICE! Dj'en var i snakkehumør, men spillede en masse nik&jay (like 8 gange), så han er tilgivet.

Og nå ja, så er mig og Kimmy sgu også blevet enige om at vi skal på Roskilde (ligesom kæresten har besluttet, at det ikke er sikkert han tager afsted - MÆND!). Så nu mangler vi bare en lejr, og jeg mangler en sovepose. Jeg har lige (som i lige nu!!!) set at Balstyrko kommer på Roskilde, yes. Blæs Bukki har altså bare en fantastisk stemme. Jeg glæder mig! Og Mike Sheridan, Jooks, Peter Sommer, Kanye West og the yeah yeah yeahs skal da også tjekkes ud. Ses vi på Roskilde?



Ps. Ja, jeg er fan af Nik&Jay, og jeg ved, at jeg ikke er den eneste. GIV DIG TIL KENDE!

Ingen kommentarer: