mandag den 20. april 2009

Gallatøj..

.. Til kæresten! Jojo, i dag har jeg ved med kæresten og svigermor på shopping, så han kunne blive hot til galla på fredag. Købte sorte bukser (som passer til hans jakke) og en hvid skjorte, planen er så at han skal have et sort slips på til - jeg glæder mig til at se ham. Overhovedet ikke hans stil, at være så fint klædt - spændende!

Anyway, jeg har haft to rigtige timer i dag, lektion 1 og 5 - shit man, så er det altså en lang skoledag, når lektionerne er spredt så meget. Nå ja, i 3. lektion havde vi fællestime hvor den danske imam Abdul Wahid Pedersen kom på besøg. Det var sgu en smule kedeligt, men nok mest fordi jeg ikke er enig i hans holdninger.

Åh åh, på fredag er der galla. Jeg, af alle mennesker, har booket en frisørtid - og skal have sat håret. Exciting. Jeg lover at der nok skal komme en MASSE billeder fra den dag :D. Jeg glæder mig!

Ingen kommentarer: