tirsdag den 14. april 2009

i put my soul in what i do.

GREEN! is da shiat. lolz. og så jeg done med at være mærkelig. Green is da shiat fordi jeg cyklede idag. Jeg smilede over hele femørn fordi solen skinnede og der var tiny grønne blade på trænerne og den grønne golfbanen nærmest skinnede i mine øjne, wihu. it made me happy.

Gettin' serious.
Jeg har endelig fundet mit gallalook, hvilket resulterer i en one-shoulder-lbd, statement shoes der stadig er tilpas galla fine, studded clutch og noget killermake-up tror jeg, det skal være over dramatic rock chic something, no comment please - det skal nok blive godt. uploader billeder når dagen kommer (måske lidt før)


Pommes frites er jo lavet af kartoffel, derfor er det bare en lille bitte smule sundt - eller det bilder jeg i hvert fald mig selv ind, nu hvor jeg har spist nogle til aftensmad, som Signe kiggede forbi med. HARPS siger jeg bare.

nu til min perfekte påskelørdag:
Jeg står op lidt over 7 nede i Prag. Jeg ror en lang tur, pakker min taske hvorefter mig & mutti drager mod Lolland. Lolland er et herligt nok sted når man har været væk et stykke tid, og et forfærdeligt kedeligt sted når man har været her i et kort stykke tid. Vi havnede på færgen 22.30 og var inde 23.15, jeg skyndte mig hjem og fulgtes med Josey B som har været i Amsterdam til munken. Hvor jeg overrasker alt hvad jeg møder på min vej, fordi jeg kom tidligere hjem end forventet! OG DET VAR DEN PERFEKTE AFTEN, MED DE PERFEKTE VENNER OG EN LILLE BITTE SMULE FOR MEGET, MEN LIGE TILPAS ALLIGEVEL.

ROSKILDE MED JULIE.
nøjs hvor har jeg meget på hjertet i dag.
mig & julie tager på roskilde. det må & skal vi. det kan kun blive godt. og her kommer nogle af de bands jeg helst vil se: fever ray, kanye west, balstyrko, white lies, röyksopp, lily allen, malk de koijn - derudover er der en masse bands jeg skal tjekke ud. wihu. Glæder mig. (titlen på dagens indlæg kommer fra fever rays - when i grow up)

når jeg får opladt mit kamera kommer der en hel masse billeder ind af ting jeg har anskaffet mig lately og der er meget! og det er fedt!

der kommer 90210 i dag, wihu. have a nice evening.





Ingen kommentarer: