søndag den 26. april 2009

My stuff..

Hi guys. I fredag var der galla (billeder kommer) - hvilket var f*cking fantastisk, det var skide skægt og alle var i super godt humør :D. Jeg blev dog nød til at drage hjem ved 3-tiden, på grund af en blanding af fuldskab og træthed (jeg kan slet, slet ikke tåle at blande somersby, asti og vodka-drinks)! Lørdag og søndag har stået på hygge med kæresten.

Fordi jeg ingen billeder af galla har lige her, så tog jeg for sjov lige et par af mit værelse:


Billede Kim har malet til mig


Random vinduespynt


Mit make-up som ALTID roder, selv lige efter jeg har ryddet op :/

2 kommentarer:

Amanda Winther Manfeld Simonsen sagde ...

jeg kender alt for godt følelsen ar roderi, lige som man troede, at man havde styr på det :)
fin blog!
/Amanda.

karenmarie sagde ...

hehe, make-up borde skal rodde. tror det er selveste meningen med dem. :)