torsdag den 9. april 2009

shopping

Jeg er stadig i Tjekkiet, og stadig i en by lidt udenfor Prag der hedder Tyn Nad Vladtou - Nad Vladtou betyder ved floden, og det er den flod vi ror på. Og det er stadig omkring de 25 grader og solskin. Og det er stadig lækkert! Jeg tager stadig sol og drikker lækker Cappy Ice Fruit Juice og spiser pistacie nødder non-stop.

Igår var jeg inde i Prag, (det tog en million år at finde derind efter vi havde sat Orion (ja, det hedder han) af ved Hilton hvor kan skulle til jødetræf (ja, det kalder han det) =) ) for at shoppe. Og det jeg fik shoppet var, en babuska dukke, gladiatorsko (gud-sandaler, ja det kalder Ida det), en luftig sommerkjole fra h&m, en luftig bryderryg top i sort, som kan gå godt til at par leggins og nogle nye gårdsanger sko i koral. Og et par joggingbukser - de seriøst for nice. Jeg kommer med upload af mine indkøb, samt det jeg shoppede inden jeg tog afsted når jeg kommer til DK i løbet af søndagen.

Jeg gider egentlig slet ikke hjem, man laver nada udover at træne og spise og suntan'e. YEASH. never going home, but i miss ma' friends.

P.S. vi skal i the movies og se bil film når alle igen er hjemme og vi kører i forden!

Ingen kommentarer: