søndag den 5. april 2009

søvnig lækker

i dag, har jeg fundet ud af at når man træner, solen skinner og det er lidt varmere end man er vandt til, skal man drikke en hel masse vand, ellers bliver man latterlig meget træt. Jeg sov gode 4 timer i sengen, på hotellet idag - bare fordi jeg var wasted efter en dejlig tur på vandet i morges.

Men alt i alt er her lækkert, jeg savner dansk mad og får spist lidt for mange æbler i dét jeg ikke bryder mig så meget om tjekkisk mad, fy for den med kommen all over. Vejret er nice, vi fik dog en regnbyge her til formiddag, den varede 5 min. afløst af solskin all over igen.

Nøjs, glæder mig til at bruge en million på tøj. (Hvis jeg havde en, så jeg må nøjes med lidt mindre. Desuden: less is more)

HEY! i made it, i'm the worlds greatest.

Ingen kommentarer: