fredag den 22. maj 2009

billedeliv på en fredag

mugge er en hankat, det troede vi da i hvert fald - nu er han en hunkat som er gravid ;)
JUUULIE :D
Jeg kedede mig
JEG EEEEEEELSKEEEEEEEER FAXE KONDI! og det her billede
cykelkim .... for sure

Ligenu er jeg på work. Det er lidt ligesom at tage sin morgenkaffe og gå ned i træningscentret og sætte sig i ført sit normale tøj uden at lave noget, bare lytte til støjen fra løbebånd, radio, spinningshold, romaskiner og sladder. Doh.

Jeg har fri kl. 13 - desuden tror jeg Julie Co. kigger herned og sludre om lidt. Når jeg har fri skal der rydes op på i min crib, der roder ikke så meget, men der skal ligges en masse tøj sammen. Æv.
Min mor lokker med krebinetter og koldskål, det lyder umiddelbart som en underlig blanding - men koldskål er til lunch, det andet dinner. Glæder mig. Yay.

Så skal jeg lege taxa for en flok putte g'er. De skal til 18års, hvor nostalgisk. Føler mig som 17 igen. (Ja flot Kim, du er 19) Apropos 17 igen, den kunne man jo tage ind og se i biografen hvis man er til teen movies ;) Hvad ved jeg? Det mest for min supergode veninde SofieBlomst, hun giver italiensk is for det. yay.

Jeg er stadig lidt i chok over rygtet om mig og P. - det lidt komisk, og I ville give mig ret hvis I kendte P. - P. er en herlig fyr, og en god ven. HAH! ^
hav en fantastisk fredag. i will.

Ingen kommentarer: