fredag den 8. maj 2009

hvis alle andre må, må jeg også

Du hedder: Kim
Kælenavn: Kimmy, Cykelkim
Sang, som du sørger til når du er ked: depends, men bl.a. the verve - bittersweet symphony
Afhængig af: ipod, venner & penge
Hvad tror folk om dig? at jeg er bims, og nogle siger jeg kan have en snobbet attitude
Passer det? jeg er måske lidt bims, men snobbet er jeg langt fra, nærmere genert
Hvad får du oftest komplimenter for? min øjne
Hvad siger du for at imponere folk? imponere ik' så meget synes, det er jeg dårlig til
Hvordan kan man imponere dig? humor, lækkert tøj og tålmodighed
Griner du nogle gange når du er alene? tit!
Hvad står der i den sidste SMS du fik? at mødre heller ik' duede til noget, og vi skulle afsted omkring kl. 22
Hvor bor du? på lolland
Trives du der? det gør jeg bestemt, men jeg vil gerne videre
Ejer du et par converse? yep, i rød, i blå og sort
Sprut, cider, vin eller øl? faktisk kan jeg godt lide det hele
Bliver du nogensinde for fuld? jep
Hvilket mobilabbonement har du? sonofon, btw. telia sucks
Er du allergisk overfor noget? nix, men jeg kan ikke tåle fløde - det bliver jeg syg af
Har du haft sex i dag? niks
Hvordan tager du telefonen? det cykelkim, det karleiner booking dav dav, det den lækreste af os to, hallo osv.
Hvem ringede du til sidst? JULIE CO.
Antal timers søvn i nat: 10
Sov du alene? jep
Plejer du at komme til tiden? NEJ
Hvornår har du det bedst? uh, det afhænger af mit humør - men når jeg ligger i min seng er jeg oftest godt tilpas
Hvornår blev du sidst fotograferet? i går
Hvordan har du det lige nu? godt! dog lidt sulten
Hvilke(n) farve(r) er stærkest repræsenteret i dit klædeskab: sort til basis stuff, ellers alle farver - dog ik' så meget rød.
Hvad synes du om dine fødder? de flotte, str. 38
Hvad savner du? fuseren og hans gode dage, min bror når han er væk i længere tid, og det er han ofte, nogle skills, katrine hebo og at ro nonstop
Havde du en god aften i går? jep, danse aften og hej matematik med pigerne
Favoritdrik om morgenen: pulverkakao
Barbere du ben? jep
Hvornår plejer du at gå i seng? 23
Er du genert? ja, overfor fremmede er jeg
Dyrker du sport? jep
Tror du på kærlighed ved første blik? nej, jeg er sikker på du bliver nødt til at gå forbi igen
Har du nogensinde kastet op offentligt? ja, i en bus
Hvad ville du gøre hvis du var dreng for en dag? dno.
Er du tilfreds med dit liv? tæt på
Er du forkælet? ja.
Hvad skal du i morgen? arbejde og fulde mig tror jeg
Hvad er det værste du ved? nærighed, klamme dyr og snevejr når jeg er ude.
Hvor mange penge snolder du væk på en uge? for mange
Hvilken kendis synes du er et godt forbillede? det ved jeg ik'
Hvad længes du efter? en at putte med om søndagen, men det gør ik' op for hvor meget jeg nyder at være single resten af ugen
Hvilke hårprodukter bruger du? matas & aussie + elnett hårlak og surfspray
Hvad er det fineste du er blevet foræret? et par øreringe jeg arvede efter min mormor i sølv med diamanter
En speciel dato: det ved jeg helt
Er du vild med nogen lige nu? niks
Du samler på: neglelakker og gamle dåser, bl.a. irmadåser
Grønne eller røde æbler: both
Hvem ringer du til når du er vred/ked? depends min mor, min far, min bror, julie co eller postos
Kan du lide golf? niks
Hvornår stod du op i dag? kl. 13
Har du sovet i din egen seng i nat? jep
Har du strømper på nu? niks
Er det okay at græde? ja, helt okay
Hvornår græd du sidst? i tirsdag, da min dansklærer blev begravet
Hvad ville du gøre hvis du vandt en million? skaffe en to eller treværelses lejlighed i london
Bruger du briller eller kontaktlinser? niks
Synes du det er vigtigt at gå i mærkevaretøj? nej - H&M FOR THE WIN
Hvornår står du op i weekenden? skal jeg arbejde kl. 7 ellers omkring kl. 13 - 14
Er du piercet nogen steder? nej
Vil du giftes? måske
Vil du have børn? måske
Solbader du ofte? om sommeren
Er du god til at lave mad? ja
Har du flyskræk? nej
Hvor smidig er du? slet ikke, måske meget lidt
Er du musikalsk? lidt, men min sangstemme er forsvundet
Hvad drikker du når du er tørstig? vand eller faxe kondi
Hvad er din favorit-is? champagnebrus
Tror du på liv efter døden?
Kan du lide sushi? li' er lidt for lidt, jeg eeeeeeeeeeeeelskeeeeeeeeeeeeeeeeeer sushi
Hvad spiser du helst når du ser film? chips med dip
Bor dine forældre sammen? jep
Har du tandlægeskræk? ja, lidt.
Er du et morgen- eller aftenmenneske? aftensmenneske
Hvad farve er dine øjne? meget blå
Har du nogensinde grædt dig i søvn? ja
Bider du negle? nej
Hvor ofte motionerer du? tæt på hver dag
Hvilken sang har du hørt sidst: kings of leon - closer

Ingen kommentarer: