søndag den 17. maj 2009

måske jeg overlever.

endnu en gang. måske jeg bare skal tage det med mig og smide det ud på vejen når jeg bliver træt af at bære rundt på det. jeg uh åh og ih og dah og oh åh oh ih og jeg kan nok en lyd mere hvis du skulle bede om det. jeg er bare så træt af det her.

forstå mig ret her. han er en fuser. han er en tard. han er på godt gammeldaws dansk en klovn og en som man burde holde sig lidt væk fra. but then again, det er ham der starter. det er han måde at gøre det på. det er forfærdeligt. forfærdeligt rart, uh. det er den fedeste bekræftelse og det er måde hvorpå han gør det igen og igen og igen. det er for weird. maybe, skulle jeg bare lade fuser være fuser og hygge mig. det vil jeg gøre nu.

jeg har haft en amazing weekend. fredag startede med prisoverrækkelse og top gun efterfulgt af munken med AlanL. Lørdag var jeg i padlingklubben og se ham der poulsen ro, hyggede med FC og katrine. Tog hjem til mutti og spiste TARTELETTER! videre på munken og baren med Josey, yay. Hyggede med Morten, Thomas og Josey. Fik fri fra work i dag, hyggede i klubben. Orion og Thomas S. kæntrede sig selv, flot drengene! ALT i alt en perfekt weekend, den skal sluttes af med serier og koldskål. that for sure. have a great sunday peepz.

dagens sang er (med en tanke knyttet til fuseren) kings of leon - closer! lyt til den

Ingen kommentarer: