mandag den 4. maj 2009

so tell me more about this boy

OKAY, tilbage til fuser emnet. Helt ærligt, warum?

hvis det nu er en fuser, så behøver man vel ikke 'droppe' ham før han er droppet, for jeg skylder ham ærlig talt ingen forklaring, så hvis han ringer og spørger efter den siger jeg 'nul putte, nu smutter jeg ud og flasher mit smukke ydre i sommervarmen' doh! ... problemet er nok bare at det gør han ikke, og det irriterer mig også - for han lever i sin egen lille kupel hvor der er guld og grønne skove, og kommer der ukrudt derind forgifter han det! ABER WARUM?

meeeen, fuseren har side dage, punkter og sekunder hvor han er sødere en glasur på en dejlig lækker chokolade kage og hvor han minder mest om den vandmelon jeg ik' ka' få nok af.

derudover har fuseren nogle skills inden for sarkasme der nogle gange slår lidt hårdt.

goes back to m. & mit udtryk - it always works.

fb fb fb fb fb fb fb fb fb ...

FIERCE og 100kr. til mig for at løbe min vej fra netop dig dit store (lidt søde) kvaj - du skal oppe dig for at få en del af mig.

HVORDAN KAN DET OGSÅ LIGE VÆRE AT BAD BOYS HAR MAGNETO KRAFT PÅ MIG... DOH!

Ingen kommentarer: