søndag den 24. maj 2009

spørgsmål i bunker.

jeg fandt i blog med dette spørgeskema - jeg er en wannabe der keder sig. jeg kan ikke ligenu huske bloggen. men det kommer nok til mig, om lidt.

Hvad hedder du? Kim
Hvordan kan det være? Min mor og far synes det kunne være fedt med et Unisex navn, de måtte faktisk søge om at jeg kunne hedde Kim - hvis de havde fået afslag havde jeg heddet Nikki (thank god de fik lov, nikki er ikke grim - jeg er bare helt afgjort en kim pige)
Hvorfor er du begyndt at blogge? jeg elsker kluns, jeg elsker at skrive og julie fik mig på blogidéen. og hvorfor ikke?
Hvordan sætter du dit hår? som min mor siger: lotte heise knold/miss china. hah! eller løst
Hvad er din yndlingsting i din garderobe? uh, palietvesten tror jeg, eller jeans short, eller flæsenederdel, min gallakjole - stop mig, min garderobe er guld!
Hvad er din livret? tarteletter, flæskesteg og sushi - hvad er det egentlig for et mix?
Hvad er din yndlingsdrik? pt. rekorderlig med hyldeblomst - uden alkohol: FAXE KONDI (intet over, intet ved siden af!)
McDonald's eller Burger King? mcdonalds for the win
Jennifer eller Angelina? who cares anyway
Min hemmelige last? det ved jeg sku' ikke - ikke nogle hemmelig tror jeg - men jeg elsker ristede hotdogs fra grillern på torvet.
Hvad spiser du når du skal hygge? bbq chips med holiday dip - Alt fra Kim's
Hvem ville du aldrig date? én der tror han er bedre end alle andre og så tilmed taler ned til andre. jeg havde sådan nogle opblæste .......... dickheads.
Hvilke hjemmesider bruger du mest? fb og stc i think.
Hvem holder du med i Paradise? line sofie - hun har været med hele vejen.
Er der noget tilsidst, du gerne vil sige til dine læsere? ja, jeg synes det er rart at der er nogle derude der gider følge med. i er for nice.

Ingen kommentarer: