tirsdag den 12. maj 2009

tirsdag

brugte hele min mandag på at træne fordi jeg skal ligne en million på stranden til sommer. nu har jeg ondt. eh.
Faldt alt for sent i søvn i går, så gabte mindst 20 gange under skriftlig engelsk eksamen.
Dansk pensumnoget time derefter - how boring. Skulle køre Post hjem. Derefter lige direkte på arbejde, even more boring.

OG SÅ LAD OS LIGE SLÅ FAST FOR DEM DER HAR TÆNKT SIG AT SPØRGE, KAN IK' SIGE OM JEG FIK EN GOD KARAKTER VED EN SKRIFTLIG. så hvis du spørger igen efter skriftlig samfundsfag bliver jeg stik tosset. don't you peepz get it.....

nå, jeg er rejselysten i dag. jeg vil med min bror til vm&canada i slutningen af august. min mor synes det for dyrt, det er det måske også. men jeg har brug for et getaway, nu hvor roskilde er droppet.

der er AT på torsdag. screw you AT. hvad har AT egentlig meget noget at gøre.

lad nu mandag være overstået. tak.

Ingen kommentarer: