søndag den 3. maj 2009

weekendtour






billede 1: Julie med hendes 5kroners freesbee - det var hammer hyggeligt at spille freesbee, grille og se 'seven' med AlanL, Julie & Mie i lørdags. Desuden var Julie super sommer med sin kjole!

billede 2: Mig & AlanL lige inden vi smuttede hjem efter en lidt heftig nat i fredags! Hhahahahaha, det var sjooovt!!11 ;D

billede 3: ja, fredag aften once more. Vi var til Joseys 19års, der var druk spil og jeg blev en anelse beruset. og nu hvor jeg kigger på mit tøj - jeg var lidt kedelig i dét den dag :s
nå, weekenden sluttede af med en tur i føtex med mutti, fik købt lærreder, en sommerkjole, et par ballerinaer og mere maling - nice nice. Bagefter smuttede vi på loppemarked, købte to cans, den ene var en irma dåse - den er flot. jeg er samler.

Ingen kommentarer: