mandag den 19. oktober 2009

I need

Less of that..

and more of this!
Jeg er ved at sprænge af bare glæde over min kommende efterårsferie!! Den er tiltrængt. Tysk hver eneste dag er noget der tager hårdt på en(også grunden til min manglende blogning - undskyld undskyld undskyld) og iiih, hvor jeg savner mine dejlige piger. De gør virkelig min hverdag fantastisk (selvom de ikke er her, men tanken om dem. mmm) og så er de bare så mega seje!! I kan jo selv se hvor sej julie og kim er - nigga what, hvor er jeg heldig oder was? Og skal se dem på lørdag. mums..

Og tusind tak til rijah for det STORE komplement. Det er altid rart at få at vide, at det man gør, gør andre end en selv glad. Undskyld hvis mit dansk er lidt nørklet - men ja, jeg kan sgu ikk snakke ordenligt mere. Men mange mange mange tak, kan jeg da i hvert fald sige!! og skal nok, når der kommer en tidsengel til mig, se på at få tagget nogle andre glædesgivende bloggere.

Men nu er det vist sengetid - der er jo tysk igen i morgen! Überraschung!! Men om vi skal snakke om passiv + parasit 2 eller bare præteritum er jo aldrig til at vide. Baaahh.!

Ingen kommentarer: