onsdag den 21. oktober 2009

my little shoe story

I går aftes, efter mad i Fernsehturm med Moster and Jan P., fandt jeg mig i den situation, at jeg havde tid til at shoppe lidt. Uuh, det havde været i stykke tid siden sidst og da kl. var 19.30, valgte at den halve time skulle bruges i H&M! Og der kom da også to kjoler med mig hjem og skoene på billede. Det var love at first sight! og derfor skulle de bare lige prøves og tjekkes ud i spejlet. Jeg prøvede dem i 39 og 40, men 4, blev det - som næsten hver gang jeg skal købe hæle. Jeg gik op til kassen og syntes det blev noget dyrere end jeg lige havde regnet med for de 3 ting. Da jeg så så nærmere på tingene kostede skoene også 60Euro - DAMN! det er mere end de 2 kjole tilsammen. Men jeg tænkte at jeg kunne tage dem med hjem og beslutte mig om det er pengene værd. Da jeg så kom hjem og ville prøve skoene og se dem i min garderobe, fandt jeg ud af at jeg havde fået taget den forkerte str. med hjem - altså str. 39!!! "Scheiße!", men jeg endte med at sige til mig selv "Det var bare ikke ment to be" og i morgen tager jeg op og får pengene tilbage og vil forsat lede efter et par lækre grå hæle.

2 kommentarer:

Kim sagde ...

IBEN! jeg vil ha' dem. Jeg har ønsket mig dem så længe.

Iben sagde ...

eeejjj kimchen! Jeg har lige været oppe og bytte dem!! :/