mandag den 26. oktober 2009

weekendliv

de bedste piger. Iben, Julie, Mig og Maria
Fredag var jeg i byen med Josey & C. - dog endte jeg med at danse grimt på Mona med med S & J - veeeeery funny .. Lørdag var vi jo så hos Jules med alle de bedste, very very very nice - jeg blev fuld efter en hård omgang 7/11 - damn - derefter dansede vi med zombier ;) I går kom Iben og vi så Twilight og Remember the Titans - (vores kærester medvirker i de film, derfor! arha ) M's kæreste spillede håndbold og det var en vild kamp de desværre tabte med 3 mål - jeg ved ikke så meget håndbold, men det var hvad der skete i weekenden. Dejligt med venner& veninder og toast til 20kr på munken. Agree on the - tak thing - de andre to har gang i. GLÆDER MIG TIL TORSDAG OG FREDAG HOS IBEN.




oh well, og til lørdag og til berliner tur og til jul og til nytår og min fødselsdag og sommer og til 15. marts '10.

Ingen kommentarer: