mandag den 19. oktober 2009

You make me smile award! and bonus Tag!

rijaH har givet os en award (!!) og tagget os, juhu.

Rules:
-You have to put in a song that makes you happy.
- You can tag as many people as you like, there is no limit.
- Say at least one thing about each blog you tag, that will make them smile, something nice about their blog that makes you smile when you read it! :D

Jeg bliver altid glad, når jeg hører Bowling For Soup, fantastisk band, deres sange er altid sjove! Klart anbefales værdigt!

Som nævnt tidligere følger jeg 164 blogs, så det er svært at vælge, men jeg har valgt 5 tøser, here goes:

Betina: Hun har altid nogle fine billeder, og så har hun et fantastisk smil! Og jeg elsker at følge med i hendes (og Sanders – kærestens) liv, det er sgu hygge.

Trine: eller budgetlivet er en rigtig god blog, som lever super op til navnet! Jeg er vildt med at læse om hvilke budget køb eller køb i netto, Trine har gjort sig!

Tellah: Tellah’s blog er en af de seneste som er blevet tilføjet til min blogliste, men jeg er allerede fan! Jeg synes godt om blandingen mellem mode, hverdagsindlæg og anbefalinger af div. ting.

Lena: eller Snapshots by Molin har simpelthen de mest fantastiske billeder, og jeg elsker at kigge i arkivet!

Katrine K: Jeg elsker outfit of the day’-indlæggene, selv om Katrine og jeg slet ikke har samme stil, så elsker jeg billederne!

Ingen kommentarer: