tirsdag den 10. november 2009

Lillefod

Jeg har en killing, eller rettere sagt jeg har en sød rød langhåret kat som har fået fire søøøøde killinger. De her killinger er så søde fordi ja, vi har båret rundt på dem og nuset dem non-stop. Den ene kalder jeg for Lillefod, mest fordi hendes fødder er gigantiske. Hun er så sød og hun har et ordenligt grødhoved. Men nu er det jo så sådan at jeg gerne ville have Lillefod flyttede permanent hjem til mig, men det må hun ikke da jeg bor i et ikke kattevelkomment boligkompleks. Og ja, så kommer min bror og siger "Jamen, jeg flytter jo snart i ny lejlighed - hun kan flytte hjem til mig" - DEN SNYDER. De andre skal sælges, det skulle Lillefod også, men hun er så smuk og så sød - en rigtig reklame kat. Jeg er misundelig på ham, især fordi det er mig der har passet hende lige fra dag 1 - men nu ved jeg da hun får det godt og det betyder faktisk også at jeg skal passe hende når han er i Florida og andre steder i længere tid. Det betyder også at hun får lov til at hedde Lillefod forever. Det faktisk også fordi René bare ELSKEDE at se landet for længe siden da han var mindre. YES. Så faktisk en winwin situation.

Ingen kommentarer: