torsdag den 19. november 2009

pluspoint til H&M

Jeg må give en masse pluspoint til H&M i dag. 1) De havde den jakke jeg har ledt efter + kun 1 tilbage + kun i min str. + 30% nedsat. bumbum!! Den er så yndig og ligner faktisk en kjole med empiresnit, så den kunne ikk være mere perfekt!! 2) tusind tusind tak H&M for endelig at have indset at jeres sort/hvide-mærkeligmønstret gaveæsker bare ikke er så fikse!! Og de nye - lidt mere fikse - æsker stod bare frit til at tage, så jeg røvede lige mine yndlings af dem som var tilbage. Mangler nemlig et par opbevaringskasser. igen - bumbum.

et hurtigt billede fra min pakkefangst!

3 kommentarer:

Tine sagde ...

Du har en super fin blog :)

Og dejligt med jakken! Det er da bare lækkert!

Beam sagde ...

Det lyder da ikke så ringe med den jakke. Viser du den her på bloggen? Elsker empiresnit. ;o)

Iben sagde ...

Tak Tine! :) Den ville nu ikke være noget uden de andre 2 piger :D

og joo, mon ikk den har fortjent en plads på bloggen? Jeg skal i hvert fald nok prøve at få taget et godt billede af den :)