mandag den 1. marts 2010

Lad mig præsentere

MariaVSJ

Maria skal blogge for More About Fashion And Us mens jeg er ude at rejse.

Om Maria har jeg blot at sige... Maria er morsom, jeg morer mig i hvert fald altid i hendes selskab. Jeg har kendt hende siden jeg var 6 (dvs. 14 år), men vi har ikke altid været gode veninder som nu. Vi har nemlig gået i folkeskole sammen, og det var hårdt. Maria går modsat os andre her på bloggen stadig i skole, sidste år på handelskolen. Og hvorfor har vi så valgt netop Maria. Jo, fordi Maria er en vi alle kender og ka' li'. Og fordi Maria har god stil og er kvik - det jo klart et plus.

Maria blogger normalt på THIS IS MY SUITCASE, som er en temmelig ny blog - men so far, synes jeg i hvert fald godt om den.

Jeg selv, vil forlade jer til fordel for eksotiske områder i østen og high fash' i USA og jeg glæder mig. Skulle du have interresse i at følge min rejse, nu hvor du ikke kommer til at høre fra mig her i de næste 3 måneder, kan du følge mig og Maria Post på MARIA OG KIM PÅ TUR.

Julie og Iben forsætter selvfølgelig trofast her, og jeg kommer skam også tilbage.

Ingen kommentarer: