mandag den 29. marts 2010

mine nye støvler!

eller, nu lyver jeg igen, og det siger min kæreste, at det skal jeg stoppe med – det forbudt. For de er nemlig ikke så nye igen, de er vel efterhånden et par uger gamle, men damn, jeg glemmer at tage billeder af dem – men så det godt at smartgirl har et billede af dem.

image jeg knus-elsker dem, de er bare så fede – og de skal de altså også være til den pris (800 bobs), det fandme mange penge (undskyld jeg bander), men, jeg er slet, slet ikke vant til at bruge så mange penge på sko, men når man nu er forelsket, er der ikke meget at gøre..

5 kommentarer:

MariaVSJ sagde ...

Man kan vidst få sådan nogle i den der skobutik i nykøbing ved siden af catwalk ;)

Julie J. sagde ...

Lige præcis der jeg har købt dem!

MariaVSJ sagde ...

Så du HAR købt dem? Du er jo vild.

MariaVSJ sagde ...

I want them tooooo.

Just my own sagde ...

Kan man stadig købe dem?