torsdag den 4. marts 2010

Og hvad skal jeg så lave i dag? Jo, ser du .. Jeg er netop blevet stukket i armen, har fået ordnet min netbank så min mor kan kigge med når jeg sidder i Thailand. Derudover har givet mit hår hårkur og dagens to sidste ting: Indkøb til rejse med Maria P. Jeg skal i hvert fald i H&M efter småting som tanktops, ankelstrømper, hårelastikker, hårnale, tees og måske et par shorts eller en nederdel. Derudover skal jeg købe 1-2 kort til min kamera og en usbkey ekstra. Ikke ting jeg umiddelbart elsker at kaste penge efter, derfor kommer dette primært til at foregå i h&m.
Netop nu sidder jeg hos min mutti, som læser læser og læser til trænerkursus, hun er godt nok dygtig ;) Hun har netop i dag indrømmet at hun kommer til at savne mig. 1 down, 2 to go. René, min bror, ved jeg dog af erfaring at jeg kommer til at savne.

Ingen kommentarer: