onsdag den 14. april 2010

Thailand, singapore og bali

Lige nu sidder jeg på vores terasse på Bali. Bali lufthavn var en af den slags oplevelser jeg ikke behøvede.... meeeen det er slet ikke det derher indlæg skal handle om. Det skal handle om fashiondonts. 1. hvis du går i desiderede plastik stiletter fremstillet i Kina kommer du ikke ind af min dør. og da slet ikke hvis du ikke kan gaa i dem ... desuden giver jeg ikke særlig meget for flipflops med hæl. Undskyld...... jeg er sart 2. jeg kan heller ikke lide folk iført ballerinaer og nylonstrømper - ikke som i strømpebukser, som i hudfarvede strømper ... dette er åbenbart mode i Singapore... nu har jeg det bedre .... i morgen skal vi nok på marked og så kan jeg ikke love at jeg ikke gaar smykkeamok. og godt ord igen så findes der faktisk thaifolk med god stil.. godnat!

Ingen kommentarer: