søndag den 9. maj 2010

vild med weekend

Sikke en fantastisk weekend jeg har haft!! I går hoppede jeg på flyveren til kbh (som en ægte jetsetter) til min mosters 50 årsfødseldag. Min moster er en af de mest fantastiske mennesker jeg kender og så er hun ikke mindst forgabt i kongehuset – men på den fede måde. haha :) og så er hun vild med vild med dans. heh.. så der var et royalt bal i vente og DAMN! Ballet startede med at vi blev smidt rundt af Lai og Mie fra vild med dans – damn det var hårdt! GODT at man da har gået til dans back in the days. heh… men ellers stod den på 5 rettersmenu og fantastiske taler! MEN hvad giver man til kvinden som har ALT – min mor, bror og jeg blev enige om en oplevelse…..men hvad?? vi endte med at få Mr. Vild med dans til festen.. jep jep, Jens Werner!! Det var fantastisk at se min mosters ansigt. heh :D nå men, vi gik hjem fra festen kl. 3 om natten og kl. 10 sad jeg igen i flyveren på vej hjem.. puuha! men det var det hele værd! Håber I også har haft en fantastisk weekend!! og hvis den har været så god, så I bare sidder og hænger ligesom mig, så hæng med Kell om earth <-- link

image

man kan da kun elske en serie, hvor alle går i all black! :D

1 kommentar:

lineandree sagde ...

ELSKER KELLY CUTRONE! Hun er simpelthen for vild, og er såååå glad for at jeg fik linket for at kunne se showet på nettet :D

Hehe.. forresten, fin blog du har :)

Mvh. lineandree.blogspot.com