torsdag den 19. marts 2009

alle billeder fra www.asos.com




Kiggede lidt rundt på ASOS for at finde sommer tees, tops og shoes. Fandt blandt andet læderarmbåndet hos herrene, synes det nice fordi, ja jeg elsker læder armbånd og har allerede en del, men målebåndet twister det lidt på en fed måde - måske køber jeg det, måske ikke. den første top kunne også fås i hvid og sort, jeg er stadig lidt øhm, synes farven er flot, men måske lidt for sart til mig - ellers køber jeg den i hvid, for nice det er den.
kjolen er perfekt! perfekt til at tage ud og min bikini når jeg skal på stranden, derfor skal jeg have den .. neon er nice og kjolen er super nice equals super nice nice :D


glæder mig forresten også til at købe et kamera og en ipod touch. hihihi, det bliver SÅ godt med god løn til den første :D






Ingen kommentarer: