torsdag den 30. april 2009

torsdagstosset!

Idag har vi sku' spillet rundbold - mit hold stank, de andre havde sku' også AlanL på deres team. Men sjovt, jae.

Så har vi også haft fritime, og jeg var oppe i byern sammen med L & JB - hyggeligt nok. Fik shoppet lidt skåle, et krøllejern og en æggedeler. OG SIDST, MEN IKKE MINDST - EN SOFTICE MED EKSTRA GROFT CHOKOLADE KRYMMEL. it's too nice. Uploader billeder af skålene senere, fordi dé er for nice.

i moooooooorgen, skal jeg til nykøbing & shoppe bukser med Maria, jeg er nemlig løbet fuldstændig tør for cowboyderbukser! Det kan kun blive hyggeligt, og ja GODT! Derudover holder Josey B. fødselsdag i morgen aften. Julie? vi skal drikke lidt for meget tror jeg.

Jeg skal male nogle billeder til Signes lejlighed, de skal containe rød, sort og hvid. Skal ud og lede efter inspiration..... det bliver nok i løbet af læseferien.

idag skal jeg cykle, chille og vaske up. Uploader kluns billeder senere.

HAVE A GREAT DAY, husk at nyd vejret.

1 kommentar:

Julie J. sagde ...

Hvad kostede krøllejernet og hvor købte du det?