onsdag den 27. maj 2009

mireille

jeg elsker sko. jeg har bestilt nogle på hm - der er super flotte. point: hvornår kommer de? kommer de ikke please på fredag?

i dag kommer Mire, og jeg skal nå en masse inden hun kommer kl. 5 - vi skal hygge med mad og skvadderier. jeg skal bare lige have vasket op inden hun kommer og vasket gulv. ikke fordi det er så vigtigt det bliver gjort inden hun kommer eller i morgen, men jeg ville have gjort det igår - så i dag it is. om lidt kommer der et dagens. måske jeg også tager et af mire senere, hun har vidt nicern kluns på som regel :)

i morgen skal jeg faktisk, som jeg ligenu husker det ikke andet end til træning kl. 17.00 - nice and smooth (og så er der jo paradise finale :o )

bonusinfo: post køber kamera i dag. hah!

og her er en god sang til den der vil danse lidt rundt.


hav en super god onsdag .... wihu!

gentleman i byen og en gadedreng i sengen :*

Ingen kommentarer: