onsdag den 3. juni 2009

kender I det ...

... når man lidt i supermarkedet lukker styrter ned af trappen og tænkte 'jeg skal bare nå det!' iført det man kunne kalde søndagstøj og ballerinaer. Så hopper man ind i bilen, og styrer målrettet mod netto og når det. Så er man kommet ind i dagligvarer himlen. Her støder man på den første medarbejder, som man tilfældigvis kender med kommentaren 'hvorfor kommer du først her nu' som i 'forsvind jeg vil have fri' .. shit tænker man og styrter febrilsk rundt efter det man mangler. - og ja, jeg forstår dem sku' godt. Jeg forstår godt sure medarbejdere der ikke gider svarer på den gamle mands kommentar om prisændringer eller noget. For nøjs hvor jeg husker hvor irriterende det var fra min tid i Rema 1000. Så hermed undskyld, og undskyld Morten. Fra nu af kommer jeg lidt tidligere.

Men der er nogle mennesker, som mig, der rent faktisk kan se at det er uhøfligt at komme 2 i 8, mens der er andre der bare skal købe ind til alt og først er færdige 10 over nærmest. Dem kan jeg slet ikke have i mit hoved.... eh! Sådan nogle ...

Ingen kommentarer: