tirsdag den 16. juni 2009

mr. know-it-all

oh, pappi - dig og alle dine visdomsord. Jeg er så glad for at have en far der ved alt om alt. Det er uden tvivl noget af det fedeste fede og det gør mig en smule mere lykkelig. Jeg elsker at sidde og lytte til al din viden om emner man overhovedet ikke anede du havde viden om. Lad mig nævne eksempler; hvordan det er at ro kajak, skønt du aldrig har siddet i en. Du ved at om ro-teknik, og det er jo ualmindelig fantastisk. Du ved alt om at gå i gymnasiet, skønt du aldrig har gået der. Jeg er så glad for du sætter dig ind i mit liv. Oh Pappi, du siger så mange kloge ting, at jeg kan sidde og lytte til dig i flere dage, uger, måneder ja år i træk hvis det var muligt. Oh pappi, vidste ikke det var muligt at have så stor viden i sig, om alt!
Bonus, vi ved jo alle at det ikke kun er min fantastiske pappi der ved alt om alt, det er generelt alle fædre og det synes jeg lige vi skal glæde os over.
(her håber jeg så du kan mærke ironien, ellers er du dum - ja, undskyld men... )

Ingen kommentarer: