mandag den 8. juni 2009

omfg, hej skatter!

idag, har været en hård dag. men god! god fordi der er sket det at jeg stod op og fandt ud af at Robert P. og mig skal giftes, leve lykkeligt og have super lækre børn. (ja, den rette mand kan ændre ens syn på børn og ægteskab) - robert er meget forelsket i mig og omvendt. og ja, ville gerne introducere jer for ham. men han har lidt travlt i øjeblikket. såe, en anden gang. hej hej skatter :*
hård fordi det er skide kedeligt at rydde op og arbejde......

uh, og så købte jeg denne lækre tynde top som vil være god når jeg er solbrændt. den var super dyr, havde næsten ikke råd til den. men robert ville gerne give mig den, puha. 50kr. hold da helt op.

nu vil jeg vågne af drømmeverdenen og rydde mere op... BORING!

PS. song of the day: milow - ayo technology


2 kommentarer:

Bailey sagde ...

Skal vi nu diskutere det igen? Han er jo min :D

Kim sagde ...

ja, det siger du jo. men han vil jo kun ha' mig :D