mandag den 6. juli 2009

back to life, back to reality

... det måske så meget sagt. Men væk fra sprut og fester. Det har været 2 superfede uger, som har været det hele værd. Men nu har jeg brug for at sundhedsboost og noget chillin' in the sun (what sun!?).

Idag er jeg på work, og har ikke fået vasket tøj. Det skal jeg så i aften. For i morgen tidlig, tidlig rejser jeg min vej igen. Nu med kurs mod KBH, for at hygge med Ida og min mom og paps. Måske min broders veje også krydser mine inden torsdag.

Det jeg egentlig skal i kbh er at træne og leve sundt. Altså løbe og ro og drikke vand.

Når denne uge er slut, skal jeg måske, måske ikke, men højst sandsynligt på BF. BF står for bandholm festival, som en af vores (julie, iben og jeg) bekendte/venner holder. Det bliver sikkert super hyggeligt.

Men nu ved i hvorfor jeg er en lille bitte smule væk fra bloggen. Selvom jeg nok tager min computer med ;) (jeg skal også flashe alle mine indkøb)

Ingen kommentarer: