tirsdag den 28. juli 2009

børn er bare så kloge

Hvis man vil af med en kæreste, kan man bare rejse til Grønland og skrive: "Jeg savner dig slet ikke".

Hvis nu ens kæreste går ud en aften, fordi han lige skal ned og købe nogle cigaretter, og han bliver slået ned, og han skal på hospitalet, og man ikke kan få ham hjem, så er det ikke sjovt at være forelsket i ham.

Hvis man er arbejdsløs, får man ikke mad på bordet. Så må man selv lave det.

Gud kommer egentlig fra Gudhjem.

Jeg lader min storesøster drille mig, fordi mor siger, at hun kun gør det, fordi hun elsker mig. Så driller jeg min lillesøster, fordi jeg elsker hende.

Nogle stensikre måder at få en person til at forelske sig i dig:
Fortæl dem, at du ejer en hel flok slikbutikker.

Kærlighed er, når du fortæller en dreng, at du kan lide hans t-shirt, og han derefter bærer den hver dag.

Den største forfatter nogensinde var William Shakespeare. Han blev født i året 1564, formentlig på sin fødselsdag.

Abraham Lincolns mor døde i barselsseng, og han blev født i en træhytte, som han byggede med sine egne hænder.

Ingen kommentarer: