onsdag den 29. juli 2009

Danmark/Deutschland

Ja, så har jeg sovet første nat på min nye sovesofa - fantastisk løsning når man har en 1værelses. Men har lige købt en lappeløsning til 1 Euro indtil det rigtige internet kommer om en måned., så jeg lige kan tjekke op på tingene. Men ja, her sidder jeg så og må på forhånd sige undskyld for stilheden, men der er ikke meget tid til at blogge her mit i alt IKEA-samleriet :) - godt man har lidt af en handybror!

Men mange hilsner til jer alle sammen - især Julie og Kiim :D De er heldigvis gode til at give jer en masse lækre ting at kigge på.


og når crib'en er færdig kommer der selvfølgelig en masse masse billeder!

XOXO
Iben Skovbölle Petersen
Lützowufer 27, Wohnung 502
10787 Berlin - Tiergarten.




men ka da godt savne danmark liiiiidt allerede :) også er det en fed sang.

Ingen kommentarer: