mandag den 27. juli 2009

Her har I mig tilbaaageee (sagt i bedste Kurt Thorsen stil). Hele sidste uge boede jeg hos kæresten, hvilket var skide hyggeligt - desværre, som nævnt tidligere lykkedes det mig også at få tilegnet mig et af de dersens 'hold i ryggen', på onsdag er det en uge siden og jeg regner stærkt med at det snart forsvinder - for ellers bliver mor her skuffet.

I går ryddede jeg op på mit værelse (dvs. alle noter osv blev smidt ud), og så rykkede jeg også lidt om :) Jeg er ikke helt færdig endnu.

Random fact: Jeg har siden, jeg fik læseferie set alle 5 sæsoner af lost, og nu er jeg lost (hæhæ) - jeg mangler en ny serie at følge med. Nogen ideer? Jeg har lidt overvejet Laguna Beach - men det fanger mig ligesom ikke...

2 kommentarer:

christina sagde ...

OC!

Kim sagde ...

You've got to be more creative to find a show that she haven't seen :)

The Orange County goes for one of those she quotes in her sleep :)

haha ...