torsdag den 30. juli 2009

HM DIVIDED

Vores allesammens HM har lavet en divided mini kollektion inspireret af grunge,
stilen har fået tilnavnet glunge i dét den er mere glamourøs end grunge i sig selv.
Det er selvfølgelig afdøde Kurt Cobains kone, Courtney Love som er en slags inspiration.
Jeg fandt mange ting i mængden der ville være noget for mig, men jeg må altså sige at køre stilen helt ud, ville være for meget af det gode for mig.

I morgen tager jeg nok til nearby H&M og ser om de har jakken, da leveringen hedder uge 39 sidst i september. Og til 299,- har jeg fortjent den og hvis den ikke er nok i sig selv, må jeg tilføje ekstra lir. Kjolen ved jeg ikke helt med, synes bare den er så flot - men jeg skal jo ikke have flere kjoler.
Hvad synes I? Skal jeg købe kjolen, den kan jo både dresses op & ned?

Ingen kommentarer: