onsdag den 8. juli 2009

ich bin krank

så vågner jeg en tirsdag morgen, savner min mor, bror og pappi. så tager jeg et tog ved middagstid mod lyngby, for her er de. min mor og far på tur og min bror bor her.
jeg mærker godt en lille smule ondt i halsen, men jeg tænker - det sikkert ingenting.
da jeg når køge, hvor jeg skifter til s-tog e mod hillerød begynder alting at sejle, og da jeg jo skal skynde mig videre over i næste tog bliver jeg vildt svimmel og tænker fuck. jeg havde egentlig planlagt at tage bussen ud til 361( en kajakklub i glx), men bliver nødt til at trygle min mor om at hente mig fordi hele verden drejer og mit humør ligger på bunden af en af de øldåser jeg har drukket de sidste to uger.
min mor siger "du har feber, det kan jeg se på lang afsted" jeg siger "sludder og vrøvl, skal bare slappe af - så har jeg det fint". Derfor forsætte jeg i det vandte tempo kims liv kører i, og det går ikke langsomt! ud på vandet, trille en tur og tilbage til en gang boller i karry. Nu kører verden for alvor rundt. Ding-dang-dong. Jeg kan ikke sove, det syndrom som jeg lider allermest af når jeg er syg. Fuck. Kl. 3 falder jeg omsider i søvn og præstere at vågne 5 gange i løbet af 4 timers søvn. Fuck igen. Jeg sov tilgengæld 2 timer til eftermiddag. Nærmest arm i arm med ida. Hurra.
Jeg tænkte fint, jeg sonderer området (what, taget i betragtning af jeg har levet livet herinde engang er der ikke så meget at sonderer. men jeg cykler mig en tur) - her kommer mit humør en smule i top, for her oplever jeg at en pige er cyklet i åen. LOL! jeg kørte alt hvad jeg kunne med mit dungrende hoved og et smil på læben. Så hjem til Pernilles lasagne, og så skulle man tro alt var blevet bedre. Men mit hoved kører rundt og mit næse løber efterhånden hurtigere end mig. Fuck. Hurra. Jeg vil hjem til min dyne og seng.

Men Ida og jeg er enige om én ting - det kan kun gå fremad fra nu af. 'Cause everythings sucks right now. Og når jeg siger everything så er det everything

//CYKELKIM

Ingen kommentarer: