torsdag den 2. juli 2009

kbh. bilproblemer? druk. spejdere!

i tirsdags gik turen til kbh, for min kæreste og 2 af hans venner skulle til koncert onsdag, og så kunne jeg jo besøge bedsteveninden (Esse) som fornyligt er flyttet til kbh. Hun bor sammen med sin kæreste i den lækreste lejlighed på Islands brygge, det er virkelig et fedt sted. Tirsdag aften tog vi i biffen og så 'Sorte Kugle' - den var go', men slet ikke som forventet. Onsdag spiste vi på jensens - hvilket var skide hyggeligt, og så var det dejligt at få noget ordentligt mad i stedet for macd. Senere gik Esse og jeg på strøget og drengene gik på pub og drak, og senere videre til koncert. Esse forlod mig på strøget (:P), da hendes far kom på besøg.

Da jeg så står inde i UO hører jeg en bekendt stemme, så er det fandme Kimmy - og det fik jeg lige et lift hjem! Da vi er hjemme på Lolland igen ved hendes lejlighed, synes Kim at jeg skal tage med over i det sommerhus som hende og Iben (og et par piger til) har lejet for en uge, så det gør vi. MEN SÅ VIL BILEN FANDME IKKE STARTE (ja undskyld sproget), vi åbner motorhjelmen, kigger ned, kigger på hinanden og det går op for os at vi ikke ved en skid om biler og bilmotorer?! Så efter lidt rundringning til Kims far, kommer jeg i tanken om at jeg engang har oplevet noget lignende, og kim får besked på at sætte sig ind i bilen og give fuld speeder - OG BILEN STARTER! Så er det af sted til Lysten, hvor vi drikker, hygger og danser (og Iben nøgenbader :O)

I dag har jeg tilbragt med kæresten, og i morgen kommer min søster hjem fra Jylland med mand og børn, og så skal vi have gjort klar til studentergilde for familien lørdag, fredag aften skal jeg til gilde hos AC - det blir nice.

Lige et remix af YOYO!

Ingen kommentarer: