onsdag den 22. juli 2009

Oops!... nu gick det igen

ja, ups! Fandt ud af min mor er ikke den bedste til at tage med på spare-shopping. Hun blev helt vild, da hun så hvor lave priserne var og det "gik udover mig" :) Fik lige købt lidt for meget, men sidder nu her med at smil på læben over mine fine nye (og billige) ting og tænker... jeg får jo nok ikk råd til at købe nyt tøj fra nu af og laaaaangt ud i fremtiden, så hvorfor ikk bruge de sidste basøre fra min overloaded(og ikke reloadable) konto og købe lidt lækkert. Billeder følger forresten. Har masser af tid i dag, så der ska nok blogges blogges blogges.

BTW. Der er nu 6 dage til det bliver den 28. juli 2009, det vil sige: 6 DAGE TIL JEG FLYTTER NACH BELRIN! Jeg glæder mig og der blev da også købt lidt boligting i går.

Ha' en rigtig god dag, trods regn! I kan i hvert fald regne med at der bliver noget at se på herinde i dag. Ka se Kiim også regner med at give den gas i dag :) og må vel hellere sige tak for hyggelig filmaften i mandags til kim og maria :D Mmm... delicious!

Ingen kommentarer: