søndag den 12. juli 2009

plans

jeg har planlagt, fordi jeg tror på at det vil hjælpe på mit humør, at lave houseupdates. jeg har alt i alt tænkt mig lidt redecoration. ikke det helt store. men jeg har brug for lidt hjemmelig hygge og noget der er mere 'kim' end det jeg har gang i med hytten nu. jeg lover at komme med billeder. jeg ved godt jeg prøvede at bilde jer ind der kom billeder i fredags. men i fredags var jeg træt og i går var ingen god dag. men idag føler jeg allerede det går meget meget meget bedre.

en anden plan er at jeg skal i gang med at lave budgetter, men det er en længere historie og jeg vil gerne fortælle jer hvorfor. det bliver godt.

og jeg har også en sang til jer i dag, igen i dag. og det er ikke kings of leon - selvom jeg godt kunne finde 20-30 sange mere jeg synes i burde høre.

men lily allens' not fair er virkelig god og speciel. lagde lige mærke til at Nicholaine havde lagt den op - og så kom jeg i tanke om at den sang er vildt god egentlig.
enjoy.


HAPPY SUNDAY
// CYKELKIM

Ingen kommentarer: