onsdag den 22. juli 2009

SORRY

I morgen kommer alle min formiddable billeder af det ene og det andet.
Ved godt jeg sagde idag senere. Men landet ligger sådan at jeg er blevet inviteret ud i den virkelig verden, fordi Julie Co er kommet tilbage fra det store udland og derfor holder vi (mig, jbc og maria j) et mini komsammen i aften. Og med de piger, kan jeg ikke sige nej. Så inden for ret kort til smutter jeg i bad, og så smutter jeg om til Maria's morbrors hus og hygger. Glæder mig til at se dem begge. (jeg tager mit kamera med, hihi haha uuhh)

Anyways, i må nøjes med Julie og Iben :D men det er vidst heller ikke at nøjes ...

ENJOY YOUR WEDNESDAY NIGHT, for det vil jeg.

But to keep you busy synes jeg da i skal have en sang eller to, i kan høre (eller det kan jeg ihvertfald) igen og igen og igen.




Ingen kommentarer: