torsdag den 27. august 2009

0715

Kl. er nu 07.15, jeg har været på arbejde i nu 15 minutter.
Jeg er kvæstet efter en hyggelig dag i går. En dag som alt i alt startede (startede som i da jeg fik fri!) lidt fjollet med Maria, men hun fik farvet hår og vi fik spist toffifee.
Efter det smuttede jeg ned til kajakklubben, hvor der var grill aften som tak for et godt DM. Klubben fik hevet rigtig meget guld, sølv og bronze hjem. Sådan! Som rygtet var min bror også kommet hjem, vi fik dog egentlig ikke sludret så meget, han havde travlt med kæresten, som også bor hernede ;) æv. Klubben var vært ved noget helstegt something gris, og hold da kæft hvor smagte det godt! Esben, Orion og mig spiste ret meget, nogle ville sige lidt for meget, men så godt som det smagte så er alt okay.
Nåe men da, her slutter eventyret ikke. For jeg satte livet på spil, lige idet jeg satte mig ind i Orion forældres helt nye bil med Esben som chauffør. HAH! Sjovt var det. Op og spiste lækker is på den italienske isbar. Vi vurderede at den biks tjener sine penge mellem 11 o g 12 og efter 15 hvor skole elever har fri, da den ligger liiiiiiige ved siden både gym og skolen. Vi havde det hammer hyggeligt, og det var helt rart at se Esben igen. Så det går nok liiiige at jeg ikke fik talt med min kære broder.
Nu vil jeg lave kaffe, læse cover og vente på de første klienter til fysioterapien.
Håber DU får en god dag.

1 kommentar:

rijaH sagde ...

I lige måde :)