mandag den 3. august 2009

24 random facts om Julie!

Kan I huske den der blogleg hvor man skulle skrive 20 random ting om sig selv? Jeg har igennem lang tid samlet lidt facts om mig selv, som jeg synes var lidt sjovere end de oprindelige 20 :) Er der nogle af tingene som I kan genkende I jer selv?

1. jeg har aldrig farvet mit hår(eller fået lavet striber), af frygt for at få gråt hår tidligt (det ligger til familien)
2. jeg ejer ikke en make-up pung, da jeg sjældent har make-up på til hverdag.
3. til fest lægger kim eller esse somregel min make-up.
4. jeg elsker at se dokumentarer som bible discovered og the secret bible, jeg elsker at høre om hvordan historierne fra både det gamle og det nye testamente er virkelige, eller har elementer som som er virkelig.
5. jeg tror ikke på gud, jeg er vel ateist - uden dog at gå op i det.
6. snack chips fra kims er yndlings, sammen med center chokolade og yankie-bar is.
7. jeg har gået til ridning, gymnastik (i like 10 år) og fodbold, og det sker at jeg savner fodbold.
8. jeg kan godt lide at lave mad, og jeg elsker at surfe efter lækre opskrifter.
9. jeg har aldrig nogensinde prøvet at flytte.
10. sangen ocean avenue minder mig om min kæreste.
11. "Bad Things" by Jace Everett er en fantastisk sang.
12. jeg har naturlig krus (ja, ikke krøller) i mit hår, hvilket består i at det bøjer sig i alle mulige retninger.
13. tandlæger, at få lavet huller, osv skræmmer mig ikke + jeg har aldrig prøvet at blive bedøvet.
14. lasagne, sushi og tomat, hvidløg, grønne bønner + pasta er mine livretter.
15. jeg er organ donor.
16. jeg elsker horror film, specielt zombie-film, og jeg er overbevist om at jeg ville være en af dem som overlevede, hvis zombierne kom efter os :P.
17. jeg bryder mig ikke om at holde fødselsdagsfester, det bliver aldrig som jeg havde forestillet mig.
18. jeg kan ikke lide nougat eller marcipan (jeg er lidt nervøs for om min bryllupskage, ender med at blive en bradepande-chokoladekage?!)
19. jeg har aldrig prøvet at ryge - noget som helst.
20. jeg savner mine søstre.
21. jeg har sindsygt meget eksamensskræk hvis det er et fag som jeg ikke er 100% sikker på, jeg har indtil videre tudet mig igennem matematik skriftlig (både terminsprøve (ja, det er tosset) og eksamen) + til de mundtlige er jeg ofte ligbleg. Og jeg har ikke engang høje forventninger..
22. selvom jeg muligvis vejer for meget, er jeg faktisk glad for min krop.
23. drømmejob top3: 1. Radiovært (helst p3). 2. patolog 3. arkæolog.
24. jeg bryder mig ikke specielt meget om topshop, dr. martins sko, eller wedges.....

Ingen kommentarer: