søndag den 30. august 2009

arhm'en

Julie har før lavet sådan en liste her.
En liste over sange man forbinder med folk eller situationer.
Her er min, den er god.
Uncle Kracker - Follow me. MSL, en af mine good buddies, hver gang vi hører den sms'er vi hinanden "Gæt en sang?"
Aqua - Roses are red & House of Pain - Jump Around. Minder mig om kajaktiden, soundtracken til tiden er disse to sange på repeat, x 1000 - hele tiden, meget højt, i en bus, i et klubhus osv. Sjovt og dårligt lød det helt sikkert. Men talk about good times, and you've got it.
Westlife - When you're looking like that. Pigerne fra 3A. En sang man skal danse til.
Daze - Superhero Lover. 1G - Festerne i Mie billes hytte, grim dans og dølle.
Rent Mel - Ta' det af, Nik& Jay og Dansk rap. Julie J. Ottosen, no need to say anything more.
Thomas Buttenschön - Præsident i USA. Pelle og postkort
Suspekt - Sut den op fra slap (artmus re-fix). Julie Co, og skulderdansen... "jeg ved ikke hvad jeg skal gøre, sut den op fra slap bitch! :D"
UFO yepha - Hængekøjen. Min bror, dno why. Det hænger bare sammen.
Run DMC - it's like that. Min far, at være lille og danse rundt i stuen.
Soft Cell - Tainted love. Nadi, første gang vi var i byen sammen hørte vi den like 100 gange in a row, haha! :D
Bloodhound Gang - Ballad of Chasey Lain. AlanL, min best buddy. Fordi det for nice. Får næsten lyst til at uploade en video hvor vi synger rigtig grimt. HAH!
Ida Maria - I like you so much better when you're naked.
Der er mange mange flere, ved jeg - men jeg kan ikke blive ved for evigt jo.

Ingen kommentarer: