mandag den 31. august 2009

BETH DITTO

okay! det du skal gøre er at slå op i det nyeste Eurowoman p. 40 og læse modedommen om Beth Ditto.

Du har ikke et Eurowoman liggende, lad mig citere:

"Jeg har skrevet en lille sang til den charmerende og karismatiske sangerinde Beth Ditto fra The Gossip: "Jeg vil ha en blå ballon, en af dem sjov facon, en chamerende en med smuk kjole og de helt rigtige stiletter på, og den skal hedde Beth""
Chris Pedersen - Modeskribent

"Tyk er det ny sort og Beth Ditto er Karl Lagerfelds nye muse. Jeg går ind for et mere liberalt syn på kvindekroppen. Men jeg kan ikke se skønheden i den smukke lanvin kjole når der er proppet så meget ned i den. De skulpturelle sko ligner i øvrigt klove på en kornfed og malkeklar ko. Men altså ... hun skulle være det nye"
Line Hindsgaul - Modeskribent



Hehøver jeg nævne hvor evigt enig jeg er. The Gossip er slet ikke dårlig musik, og jeg siger heller ikke man skal være mager for at måtte vise sig offentligt. Men man behøver ikke gøre hende til mere end hun er, bare fordi hun tør vise sig offentligt nøgen med en krop som hendes. Hun må selvfølgelig se ud som hun vil, men jeg kan ikke se hende som ny it-girl eller mode muse. Måske ville det hjælpe hvis jeg oftere så hende i noget tøj som ville klæde hende. Men det gør hotpants og bikinier på scenen ikke. Sorry.

Ingen kommentarer: