fredag den 21. august 2009

FRIDAY I'M IN LOVE

DAMN! en dejlig uge det har været. Har fået set nogen af de vigtige, shoppet ein bisschen og bare nydt at være blandt det vante igen. MEN, nu glæder jeg mig godt nok også til at komme sydpå igen - savner min dejlige lejlighed og selvfølgelig fantastiske Berlin.

Men jeg kan jo ikke bare lave et indlæg om hvor
FANTASTISK min uge har været, så kan lige dele dette billede med jer, som viser min drømmefrisure, som jeg arbejder lidt på.

Må være ærlig og sige jeg aldrig har rigtig har hørt The Raveonettes, men Sharin Foo har altid tiltalt mig og synes hun er lidt for fierce - ja, især hendes hår. Har ca. længden, men har jo nu i 1 årstid haft rød/brunt hår og nu savner jeg mine blonde rødder :( Så det er mit lille DIY-projekt, hvis man kan kalde det det, når der nok kommer en frisør inden over :)

Ingen kommentarer: