lørdag den 1. august 2009

min storebror var jo som sagt hjemme i går, dejligt dejligt.
vi fik fyret en masse platte jokes af, og hygget med vores lille nye kattekilling (mor og fars, for man må vidst ikke sige min når man vil behandles som gæst siger linda p. BASTA!)
det var superhyggeligt, men han måtte jo tidligt hjem fordi han skulle tidligt af sted i dag - de flyver lige om halvanden time tror jeg nok - god tur.
bagefter smuttede jeg kort forbi munken (værtshus) , for at mødes med AlanL (julie herfra bloggens kæreste), ja - han var fuld. nå - ligenu ligger han højst sandsynligt og sover den brandert ud hjemme hos mig, som jeg måtte slæbe ham med hjem i. haha!
ja, for jeg mødte jo kl. 8.00 på arbejde - hurra! men det er slet ikke slemt, for jeg er kommet ind i en periode hvor søvn er overvurderet - og jeg ved ikke om det er godt eller skidt. sov præcis 3½ time i nat (!) og jeg sov heller ikke natten før - og jeg er slet slet ikke træt.
I dag, skal jeg, have noget lækker aftensmad for mig selv og se nogle af de film jeg købte i går (save the last dance, zebra lounge( den er helt klart anbefalelsesværdig!), 40 days and 40 nights, nynne osv. 8 film! - der var mega udsalg). Derudover skal jeg forbi min mors arbejde og aflevere cykel (hun arbejder på et opholdsted og ham den ene gut, kan vildt godt lide at lave cykler - så nu skal han lige fixe min for meget sparsomme monetter) og se hundehvalpe ... hihihihi!
But enjoy Ibens 'showing of crib' eller hvad hun nu har gang i.
HAVE A GREAT SATURDAY, 'CAUSE I WILL.

Ingen kommentarer: