lørdag den 26. september 2009

saturday night

Og det er ibens fødselsdag. Hun er bare så cool, det er hun virkelig. Jeg mener, hun tog sine ting og flyttede til Berlin all by herself. Jeg ved da godt hun ikke er den første der tager springet, og jeg kunne da også godt selv finde på det - men i mit lille hoved synes jeg hun er cool og noget helt helt specielt og jeg er supersuperglad for at hun er i min venindeflok, for hun har altid en anden måde at se tingene på, som man kan reflektere lidt. Tusind tak fordi du er dig Ibenlein, det nemlig temlig nice og jeg er sikker på du en dag finder det guld der er forenden af den regnbue man kun løber til hvis der kommer en bjørn.

Jeg håber virkelig også hun bliver glad for sin gave, for den har taget tid men nu er den helt klart det værd. Om lidt daffer jeg i bad og så smutter jeg om til Ibenlein, vi (Mig, Iben og Post)skal hygge inden alle kommer. Vi holder opvarmning og fejrer Ibens 20år inden Gamle Elevers fest på Maribo Gymnasium.

Julie er på work og jeg sov da hun gik i går, godnat :D haha

Ingen kommentarer: